Πώς να το εξηγήσω;….

church1.jpg

Για ένα περίεργο λόγο, τούτες οι μέρες, μου δημιουργούν μια έντονη αίσθηση νοσταλγίας.

Μυρωδιές από άνθη λεμονιάς, πορτοκαλιάς, νερατζιάς, με πασχαλιά, βιολέτα, λιβάνι και κερί που καίγεται και ύστερα σβήνει.

Είναι που χτυπάνε και οι καμπάνες τώρα….

Και εγώ, ενώ συνειδητά το βρίσκω περιττό και άσκοπο, η μνήμη δεν απορρίπτει τίποτε….

6 responses to “Πώς να το εξηγήσω;….

  1. Η μνήμη έχει τους δικούς της νόμους .Εκεί που νομίζεις ότι κάτι το ξέχασες….ξαφνικά το θυμάσαι με τη παραμικρή του λεπτομέρεια σαν να έγινε μόλις πριν λίγο…Συνήθως η μνήμη είναι επιλεκτική και ωραιοποιεί τις αναμνήσεις ….

  2. ΄Εχεις δίκιο τις ωραιοποιεί, γιατί παρατηρώ πως πράγματα που δεν με άγγιζαν κάποτε, μου δημιουργούν τώρα έντονη νοσταλγία.
    Καλές γιορτές να ‘χεις!

  3. Μέσα από την καρδιά μου χίλιες ευχές για υγεία, αγάπη, δύναμη, πίστη, ευτυχία,σε σένα και στην οικογενειά σου!!
    Καλή Ανάσταση κοπέλα μου…

  4. imikrimarika,
    Πρωτίστως, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    Τώρα περίερη μικρή, όσον αφορά τα ερωτηματικά που σε βασανίζουν, άκου.
    Δεν είναι βεβαίως επιθυμία μου να είμαι «γάϊδαρος με πυζάμες ριγέ…». ‘ Οσο εσύ είσαι μικρούλα άλλο τόσο εγώ είμαι ζέβρα, που τόσο μου αρέσει
    😉

Σχολιάστε

