Εγώ πάντως, δε φταίω…

drgnmastr.jpg

Και τους είχα προειδοποιήσει…

Μην τολμήσει κανείς και..

Kαι τόλμησαν φίλε μου…

Τηλεφωνήματα καθημερινά: «κ. τάδε σας προσκαλούμε στα εγκαίνια του εκλογικού μας  κέντρου….»

Ποιό εκλογικό κέντρο ρε σεις, σπίτια θέλουνε οι άνθρωποι που κάηκε το βιός τους..

΄Ασε που γέμισε η είσοδος το σπιτιού μας με φακέλλους …όλων των χρωμάτων..

Κι’ εγώ πετάω στα σκουπίδια…και πετάω….

Αν ήταν χειμώνας, θα τα έκαιγα στο τζάκι μου και  θα ζεσταινόμασταν.

Θα έπιαναν τόπο και τα χρήματά ΜΑΣ, που διατέθηκαν για όλο αυτό το χαρτομάνι.

ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ…

Το φαϊ, τα παπούτσια και τα σχολικά των παιδιών μας!

Κι’ άφησαν και

τη μάνα,

να προσπαθεί τώρα μόνη της να βρει την άκρη…

Αλλά τώρα,  ποιός έχασε;

Καλά, εμείς χαμένοι από χέρι ήμασταν και είμαστε …

KAI ΔEN EIMAI MONH MOY…. ΕΧΩ ΚΟΣΜΟ ΠΙΣΩ ΜΟΥ!!!….

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕ ΦΤΑΙΩ…

ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ!!!

6 responses to “Εγώ πάντως, δε φταίω…

  1. Τα προβλήματα αρχίζουν, όταν η τσέπη τους αδειάζει (κι εδώ τα δικά μας χρήματα). Και δεν αδειάζει. Άρα δεν υπάρχουν προβλήματα. Τη χαρά τους να μοιραστούν, να μη μας καλέσουν; Τη φάτσα τους να στείλουν, να μη μας χαμο-γελάσουν; Εθνοπατέρες και μητέρες… την Κυριακή εκλογές, ναι; Κοντός ψαλμός…

  2. vicky,
    Μας κούρασαν, αλλά θα βάλουμε ποτέ μυαλό;

    Ξέρεις τί χαρτομάνι έχει μαζευτεί την είσοδο;;
    Είναι λεφτά αυτά…του ορφανού που δεν έχει να αγοράσει σχολικά, οτου χαμηλοσυνταξιούχου…
    Θυμώνω, γμτ…
    Καλό σου βράδυ!

  3. Γεια σου sea4 .Μη θυμώνεις , κάνεις κακό στον εαυτό σου και δεν αλλάζει και τίποτα.Ρίξε το χαρτομάνι στην ανακύκλωση , μπας και χρησιμεύσει σε τίποτα !

  4. imikrimarika,
    Από πείσμα θα τα κάψω…
    😉
    Σιγά μην κουβαλάω τσάντες για να περισώσω
    τί βρε αδερφή μου;
    Τα δέντρα τα τελειώσαμε…εγώ θα σώσω την κατάσταση;
    ΄Οπως καταλαβαίνεις, είμαι ακόμη θυμωμένη.
    Μ’ έβαλαν και στον κόπο να σβήνω τα μηνύματα από το κινητό μου, 3-4 φορές ο καθένας τους, το ίδιο μήνυμα

    Καλό σου βράδυ Μαρικάκι!

  5. Καλή μου danai, όλοι «πέφτουμε» μα πρέπει να ξανασηκωθούμε, για να συνεχίζουμε το όμορφο ταξίδι της ζωής.
    Να γεύεσαι την κάθε στιγμή, να την εκμεταλλεύεσαι
    και να μην ξεχνάς πως η «ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΡΕΛΑ»

    Γλαρένιες αγκαλιές (τώρα κατάλαβες…)
    :-)))

Σχολιάστε

